Demontaż, transport i utylizacja materiałów zawierających azbest

W związku z wejściem w życie  Uchwały Nr XI/82/11 Rady Miejskiej w Strzelcach Krajeńskich z dnia 21 czerwca 2011 roku w sprawie zasad udzielania dotacji z budżetu gminy na realizację zadań związanych z demontażem, transportem i utylizacją materiałów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich informuję, że rozpoczęła się procedura przyjmowania wniosków o udzielenie dotacji celowych, o których mowa w ww. uchwale.

Wszelkie informacje na temat warunków przyznawania dotacji celowych udziela Pani Anna Jurasz - inspektor ds. ochrony środowiska Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich (pod nr tel. 095 76 36 335) lub Pani Józefa Lipniak - Paszkowska - kierownik, Referatu Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa (pod nr tel. 095 76 36 334).

Osoby zainteresowane powyższym tematem, zapraszamy również do siedziby Urzędu Miejskiego w Strzelcach, ul. Al. Wolności 48, II p. pok. 35 lub 34.

Informacja zatwierdzona przez Anna Jurasz dnia 19.08.2011 14:22
Opublikowana przez Jolanta Budacz dnia 19.08.2011 14:22. Odsłon 146, Wersja 2
Wersja : 1 2 
Początek strony